get great skin

Het leven is niet perfect, maar uw huid kan dat wel zijn.

Rosacea en Couperose behandeling

Couperose zijn kleine, zichtbare met bloed gevulde capillairen net onder het huidoppervlak. Dit zijn aders die de eigenschappen van contractering opnieuw verloren hebben. Dus zetten ze via de huid uit op een manier die duidelijk zichtbaar is, als een enkele ader, of eenvoudigweg als roodheid van de huid. De belangrijkste oorzaken van couperose zijn genetica, zwakte van het bindweefsel, zwangerschap, hormonen, toenemende leeftijd of te veel zon.

Couperose moet niet worden verward met spataderen. Deze kunnen niet met Hyperpulse worden behandeld!

Rosacea begint eerst met vlekkerige roodheid op het gezicht die zich vanaf de zijkant van de wangen uitstrekt naar de neus, en het voorhoofd en de kin. Later worden puskopjes, bultjes en zwellingen gevolgd door vochtretentie. Er zijn perioden van uitbarstingen en remissie, en hoewel er geen bekende permanente genezing is, kan de aandoening zeker worden ingeperkt en beheerst worden door onze getrainde klinische therapeuten.
De Hyperpulse gebruikt meerdere golflengten van licht om de verwijde bloedvaten te behandelen op de aangetaste delen van het gezicht. In feite absorbeert datgene wat de Rosacea in de eerste plaats veroorzaakthet licht dat erop wordt uitgezonden om vervolgens de deeltjes te vernietigen die roodheid in het gezicht vertonen. De oppervlakkige aderen worden verwarmd en kunnen lichter worden van kleur, waardoor de roodheid van de huid verdwijnt.
Regelmatige lopende behandelingen bij Release Laser Clinic zorgen ervoor dat uw symptomen onder controle blijven.

Rosacea en Couperose behandeling met hyperpulse

Bij Release Laser Clinic begint u altijd met een persoonlijk intakegesprek. Hierin leggen wij uit wat u kunt verwachten, hoe de behandeling met de Hyperpulse werkt en wat de voorwaarden zijn voor een behandeling. Uiteraard worden er in dit gesprek eventuele specifieke wensen met uw besproken.
Door middel van een test wordt de optimale behandelingsenergie bepaald. Met deze behandeling worden 1-2 pulsen in de te behandelen zone afgegeven. De roodheid wordt dan donkerder of verdwijnt zelfs. Deze reactie kan onmiddellijk na de behandeling worden gezien en kan worden vertraagd.

DOET DE BEHANDELING PIJN?

De behandelingen worden niet als pijnlijk ervaren, hoewel sommige klanten een licht knellend gevoel rapporteren.

ZIJN ER GEVOLGEN WAARVAN IK OP DE HOOGTE MOET ZIJN?

Uw huid zal versterkt en puur aanvoelen en zal glanzen en stralen dankzij de nieuw blootgestelde huidcellen. Lichte peeling is normaal een paar dagen na uw eerste behandeling, dus vermijd het gebruik van exfoliërende scrubs of lotions voor en na de behandeling gedurende minstens 3 dagen. Vermijd ook blootstelling van uw nieuwe huid aan zonlicht en zonnebanken.

WANNEER ZIET U DE RESULTATEN VAN DE BEHANDELING?

De resultaten van de behandeling voor Couperose of Rosacea problemen worden geleidelijk zichtbaar gedurende 3-6 behandelingen. De meeste cliënten zien een algemene verlaging van ongeveer 75%, hoewel de resultaten variëren afhankelijk van het huidtype.

Eerste 2 uurDe huid kan warm aanvoelen en een beetje gevoelig en roze lijken. Gebruik Release Super Active Gel om de huid thuis te kalmeren. Was het behandelde gebied alleen met koud of lauw water. Vermijd het gebruik van sterk geurende lotions, zeep en exfoliërende crèmes. Wees voorzichtig en vermijd overmatig schrobben. Als u make-up moet gebruiken, gebruik dan alleen minerale make-up.
Eerste 24 uurVermijd overmatig heet water of koud water. Vermijd sterk geurende lotions of zeep, exfoliërende crèmes en scrubs. Vermijd plukken of krassen op de huid. Pas Release Active Protect SPF 50+ zonnebrandcrème toe om uw huid tegen de zon te beschermen.
24 tot 72 uurAls pigmentvlekken of sproeten op het te behandelen gebied aanwezig zijn, zullen deze vlekken binnen 1-3 weken donkerder worden en verdwijnen. Niet afschrapen!
Terwijl je huid nog steeds rood is …
• Vermijd het gebruik van AHA (Alpha Hydroxy Acid) of vitamine A-producten.
• Vermijd zwembaden en spa’s met meerdere chemicaliën / chloor.
• Vermijd activiteiten die overmatige transpiratie veroorzaken.
3 dagen +Onthoud altijd dat u elke dag uw Release Active Protect SPF 50+ zonnebrandcrème moet aanbrengen om uw huid tegen de zon te beschermen om herhaling van schade en markeringen te voorkomen.

BEHANDELINGSINTERVALLEN

2-4 behandelingen elke 2-4 weken