Acne en onzuiverheden

prioriteiten

Uw huid is zo individueel als een vingerafdruk.

Acne en onzuiverheden

U hebt alle informatie bekeken en elk tijdschriftartikel gelezen dat u maar kunt vinden, en nog steeds kunt u geen effectieve acne-behandeling vinden die werkt. Of misschien hebt u een oplossing gevonden, alleen om u te realiseren dat het na een tijdje niet meer werkte.

De lijst met acne-vormen is lang, de lijst met behandelingen met medicijnen en cosmetica lijkt oneindig โ€“ helaas ook de bijwerkingen. Veel behandelingen falen vaak of zijn tijdelijk.

Acne kan het gevolg zijn van:

โ€ข Overproductie van olie
โ€ข Onregelmatig afwerpen van dode huidcellen
โ€ข Opbouw van bacteriรซn
โ€ข Hormonale veranderingen

Acne en puistjes kunnen worden behandeld door congestie (verstoppingen) te verhelpen, de groei van bacteriรซn te beheersen en te stimuleren dat het lichaam de huid op een natuurlijke manier vernieuwt.

Release Laser Clinic beschikt over de modernste technologieรซn en doet de meest geavanceerde behandelingen. We kunnen een acneprogramma samenstellen dat speciaal voor u is ontworpen en waarvan we weten dat het de beste resultaten oplevert.

01 ย Hyperpulse ACNE

Een van de mogelijkheden om acne en onzuiverheden te verhelpen, is het gebruik van de hyperpulse. Het speciale blauwe licht van de hyperpulse reageert met de porfyrine (organische verfstoffen) in de ontstoken talgklieren. Daar wordt, nadat het licht is vrijgegeven, een lokale verwarming gemaakt. Ook worden zuurstofradicalen gevormd die de bacteriรซn bestrijden. Dit heeft een positief effect op de ontsteking en leidt tot een kalmerende werking van de huid. De huid wordt zichtbaar schoner.

LEES VERDERโ†’

02 ย Microdermabrasie

Een andere behandelingsoptie is microdermabrasie, een zachte cosmetische procedure die geschikt is voor iedereen die lijdt aan een niet-inflammatoire vorm van acne. Kort gezegd verwijdert microdermabrasie onzuiverheden en bevordert deze behandeling het vermogen van de huid om te regenereren en celvernieuwing te stimuleren.

LEES VERDERโ†’

ย