GET READY FOR SUMMER

Bent u het beu om te scheren? Houdt u niet van waxen of epileren? Vindt u scheerbultjes niet leuk? Profiteer van 20 jaar ervaring in de ontwikkeling van laser en licht technologie en test de snelste en meest effectieve techniek ter wereld met Release Laser Clinic – de HYPERPULSE!

SNEL

Geen urenlange sessies met de nieuwste HYPERPULSE-technologie – kom langs vóór werk of tijdens de lunch en laat uw hele lichaam laseren. Uw hebt meer tijd voor belangrijke dingen!

ENVOUDIG

Geen pijn na epileren en waxen meer! Geen last meer met stoppels en ingegroeide haren! Geen scheerbultjes met pijnlijke puistjes en rode huid meer! Geen dure scheermesjes of wax sessies meer! En dankzij de one-glide technologie zijn de behandelingen ook snel, aangenaam en pijnloos. De HYPERPULSE is geschikt en 100% veilig voor ALLE huid- en haartypen, ook voor de meest gevoelige huid. Gemiddeld hebt u 6-8 behandelingen nodig om een goed resultaat te krijgen.

EFFECTIEF

We werken met de ‘s werelds meest effectieve ontharingssysteem, waarvan bewezen is dat het in slechts enkele behandelingen 85 tot 99% van het ongewenste haar permanent verwijdert.

100% PIJNLOOS

De HYPERPULSE bevat daarnaast het effectieve koelsysteem, de zogenaamde ICE technologie, waarbij de constant koelende kop ervoor zorgt dat de behandeling als prettig ervaren wordt. Of u nu een lichte, donkere of zongebruinde huid hebt, dik of fijn haar, de HYPERPULSE richt zich op ongewenste haargroei op meerdere niveaus voor een optimaal resultaat met een effectieve ontharing die veilig, snel en – dat is het mooie eraan – pijnloos is.

Hoe werkt het?

De Hyperpulse straalt een licht uit dat wordt geabsorbeerd door de kleur (melanine) in uw haar. Het licht genereert warmte die de haarschacht aflegt naar het haarzakje onder de huid, waardoor het vermogen om te groeien permanent wordt uitgeschakeld en uw huid zijdezacht en glad blijft. Onze technologie van medische kwaliteit is snel en ongelooflijk veilig en stelt u in staat uw dag zonder gedoe en zonder downtime voort te zetten, er goed uit te zien en u goed te voelen.

Voordelen van de HYPERPULSE-technologie:

• 100% pijnloos, door de ICE methode
  • Snelle en effectieve one-glide-techniek – gehele rug in 10 minuten
  • Geschikt voor alle huid- en haartypes
  • Geschikt voor gevoelige huid
  • Geschikt voor mannen en vrouwen
  • Geschikt voor het hele lichaam
  • Geschikt om ingegroeide haren en rode bultjes tegen te gaan
  • Behandeling gehele jaar door mogelijk
  • Meest veilige lasertechniek
  • Geen hersteltijd